Inloggen
Winkelmandje
Gratis verzending Bij besteding vanaf 150€
Schoonmaakadvies op maat Met al ruim 40 jaar aan ervaring

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden, wie heeft daar nou zin in. Toch is het verstandig om er doorheen te gaan om te zien waar je nou precies mee akkoord gaat wanneer je zaken met ons doet. Hieronder vind je de simpele versie van onze algemene voorwaarden. Mocht je toch de uitgebreide willen versie lezen, kijk dan hier even.

Zakelijke klant?
Speciaal voor jou hebben hebben we onze zakelijke algemene voorwaarden klaarstaan.



Artikel 1. Definities.

We willen het niet te moeilijk voor je maken, vandaar dan ook geen uitgebreide lijst met definities.
Gewoon een paar simpele begrippen die iedereen begrijpt.

1. Klant. Waar we het allemaal voor doen.
2. Persoonlijke Service. Hoe we het allemaal doen voor jou.
3. Vertrouwd. Onze klanten weten wat ze van kunnen verwachten.




Artikel 2. Identiteit van de ondernemer.

Hai, wij zijn Gejoma. Maar dat wist je natuurlijk al.

1. Hoe je ons kan bereiken?
Telefoon: 0251 - 21 19 21
E-mail: info@gejoma.nl 

Adres:
Waterland 25
1948 RK, Beverwijk

2. De webshop is 24/7 te bereiken.

Wil je liever langskomen?
Onze winkel is 5 dagen per week open.
Maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur

3. Een betrouwbaar adres voor schoonmaakartikelen:
KvK-nummer: 34049775
BTW-nummer: 812092016B01




Artikel 3. Toepasselijkheid.

1. Wij doen natuurlijk ons best om ervoor te zorgen dat deze Algemene voorwaarden bekend zijn bij jou. Hier staat namelijk in wat jij van ons kunt verwachten, en andersom. Deze voorwaarden gelden natuurlijk alleen als je klant van ons bent, of wordt.

2. Bij sommige producten gelden aparte voorwaarden, maar ook dan zijn deze algemene voorwaarden van toepassing.




Artikel 4. Het aanbod.

Wij doen ons best om jou zo eerlijk mogelijk te vertellen wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. Je wilt ten eerste natuurlijk weten hoeveel iets kost, en in het geval dat het niet bevalt of je het kunt ruilen. Het kan natuurlijk voorkomen dat er een foutje staat op onze productpagina. Mits het geen overduidelijke blunder is mag je daar ons ook gewoon aan houden. In het geval van een blunder staan wij in het recht de juiste prijs te hanteren, maar dit laten we natuurlijk aan je weten.




Artikel 5.
 De overeenkomst.

1. Er zijn meerdere manieren mogelijk om zaken met ons te doen. Via de veilige onlineomgeving, lees: Gejoma's webshop, bij ons in de winkel, via de telefoon of via de mail.

2. Wanneer je bij ons online een bestelling doet, ontvang je hiervan een bevestiging per mail.

3. Wij voegen alle mogelijke informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar wanneer je account hebt is al deze informatie ook online beschikbaar. Toch raden we je aan om de bevestigingsmail goed te bewaren.



Artikel 6. Herroepingsrecht.

Ben je niet tevreden met het geleverde product? Dat vinden wij natuurlijk net zo jammer als jij dat vindt. Gelukkig mag je producten gewoon binnen 14 dagen ruilen bij ons. We sturen een nieuw product op of je ontvangt je betaling binnen 5 dagen terug.


 

Artikel 7. Verplichtingen tijdens bedenktijd.

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken/bekijken zoals je dat bij ons in de winkel zou doen. Als het product niet meer in 'winkelstaat' is kan het zo zijn dat we niet het volledige aankoopbedrag crediteren.



Artikel 8.
 Verzendkosten in geval van herroeping.

In het geval van een herroeping draait u zelf op voor de verzendkosten die worden gemaakt bij het terugsturen van het product.



Artikel 9. Verplichtingen van Gejoma bij herroeping.

Wanneer jij binnen 14 dagen aan ons hebt laten weten dat je iets wilt terugsturen, doen wij het volgende:

1. We sturen na ontvangst van de aanvraag een bevestiging, en:
2. We sturen een nieuw product op of crediteren het aankoopbedrag binnen 5 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.



Artikel 10. Uitsluiting herroepingsrecht.

Je begrijpt natuurlijk wel dat de volgende artikelen niet teruggestuurd kunnen worden:

1. Producten met een verzegelde verpakking.
2. Correct uitgevoerde diensten.
3. Speciaal voor u bestelde artikelen.



Artikel 11. Prijs.

Met artikel 4 in gedachte.

1. Er is geen verschil tussen prijzen in de winkel of op onze webshop, met uitzondering van speciale aanbiedingen.
2. Alle genoemde prijzen zijn Excl. BTW.
3. Normale verzendingen kosten standaard € 6,95.



Artikel 12. Nakoming en garantie.

Je hebt natuurlijk recht op een werkend product, daar doen we niet moeilijk over. In het geval dat er toch wat met het product aan de hand is, lossen we het graag voor u op.



Artikel 13.
 Levering en uitvoering.

1. Bij Gejoma doen we altijd ons best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn.
2. Als je bij Gejoma besteld proberen we altijd binnen 3-5 werkdagen te leveren. In sommige gevallen kan het voorkomen dat het iets langer duurt, maar dat laten we natuurlijk wel aan je weten.
3. Als een besteld product toch niet meer leverbaar is bieden we een goed alternatief aan. Of je krijgt gewoon je geld terug natuurlijk.
4. Is een product beschadigd of kwijt geraakt voordat jij het bij jou aankomt is dat onze verantwoordelijkheid.



Artikel 14. Duur, opzegging en verlenging.

Hier hebben we eigenlijk niet heel veel over te zeggen. Wanneer je bij ons besteld ga je met ons een overeenkomst aan.



Artikel 15. Betaling.

De afhandeling van betalingen worden door ons uitbesteed aan Buckaroo. Het kan zijn dat we je vragen om een bedrag vooruit te betalen. Is dit het geval, maken we de bestelling in orde zodra de betaling bij ons ontvangen is.

Bij achteraf betalen kan je eerst je bestelling ontvangen en dan de factuur betalen. Wanneer je voor achteraf betalen kiest ga je akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden, deze kun je lezen in onze uitgebreide algemene voorwaarden. Voor de beoordeling van uw aanvraag worden de door jouw ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Focum Commerce B.V. Indien akkoord kun je achteraf betalen en ontvang je van ons de bestelling en een factuur. Deze factuur moet binnen veertien (14) dagen na factuurdatum betaald zijn.

Klopt er iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons weten en we lossen het op.



Artikel 16. Klachtenregeling.

1. Heb je een klacht over Gejoma? Dat is heel jammer, maar van fouten kunnen we leren. Daarom doen we alles aan om je klacht te verhelpen.
2. Als je even wilt klagen, laat het ons dan weten. Omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.



Artikel 17. Geschillen.

Komen we er samen echt niet uit? Dat vinden wij heel erg jammer, we doen echt ons best voor onze klanten. Mocht het toch zo zijn dat je een geschil wilt voorleggen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, dan is dat natuurlijk jouw recht.



Artikel 18. Aanvullende of afwijkende bepalingen.

Dit waren onze algemene voorwaarden in het kort. Valt mee toch? Mochten we wat veranderen aan deze voorwaarden kan je dit altijd op onze website terugvinden. Deze veranderingen zullen nooit nadelig zijn voor jou, beloofd!


 

69

Aanmelden nieuwsbrief

Altijd als eerste op de hoogte? Ontvang de beste aanbiedingen en specialistisch advies. Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Algemene voorwaarden | Privacy Policy | Disclaimer © 1979 - 2019 Gejoma Schoonmaakartikelen b.v.

Winkelmandje

Filter

20190617 10:40:53 PC00False0FalseTrue0